Loading...

Mes teikiame konkurencinę analizę; atsižvelgiame į skaitmenines ir industrijos madas bei atliekame fokusuotus auditorijos tyrimus, kas mums padeda kurti verslo augimo planą.

Mes teikiame detalią analizę, paskatinančią skaitmeninį jūsų verslo augimą:

  • Mes ruošiame sėkmingus startup‘us;
  • Kuriame verslo planus ir investuotojų palaikymą pritraukiančias trumpas prezentacijas;
  • Teikiame tęstines konsultacijas gerinančias jūsų verslą.

PAGRINDINĖS SĄVOKOS EFEKTYVIAM VERSLUI, ANALIZĖ IR KONSULTAVIMAS

Kaip žinote, turint realioje erdvėje įsikūrusį verslą, svarbios yra pastangos įsitraukti į internetinį marketingą. Jūs turite skleisti žinią apie save visais skaitmeniniais kanalais, atlikdami savo tikslinės auditorijos tyrimus, įvertindami skaitmenines ir savo verslo šakos madas. Bėgant laikui matuoti bei tobulinti savo matomumą internetinėje erdvėje.

Atlikite savo tikslinės auditorijos tyrimus

Vienas iš kertinių sėkmingo internetinio marketingo aspektų yra išsiaiškinimas, kas tiksliai yra jūsų pirkėjai, toliau konstruojant jūsų skaitmeninį turinį pagal jų poreikius. Jūsų verslas turi siekti daugiau, nei spėlioti apie tikslinę auditoriją. Taupydami Jūsų laiką, mes padėsime išsiaiškinti, kas yra Jūsų pirkėjai ir ką jie veikia internetinėje erdvėje. Tiriant tokius dalykus kaip aktyvumą socialiniuose tinkluose, susipažinimą su internetu, amžių, lytį, išsilavinimą ir naudojamas internetines platformas, Jūsų verslas gali sukurti visapusišką planą, apimantį turinio strategiją, tinklapio architektūrą, integraciją į visuomenės informavimo priemones ir elektroninių laiškų kampanijas. Plati auditorijos analizė reikalauja laiko ir pastangų, tačiau, pradėjus taikyti atradimus jūsų skaitmeninėje strategijoje, neliks abejonių jos nauda.

Potencialių šaltinių skaitmeninei plėtrai identifikavimas

Pirmasis žingsnis kuriant efektyvesnę skaitmeninio marketingo kampaniją yra Jūsų dabartinio internetinio turinio ir specifinių Jūsų verslui skaitmeninio marketingo madų įvertinimas. Atlikdami konkurencinę praeityje sėkmingų skaitmeninių marketingo taktikų analizę, Jūs galite nustatyti, kuria kryptimi nukreipti savo pastangas. Tačiau verta prisiminti, kad jūsų verslo šakos geriausios praktikos turėtų būti naudojamos tik kaip atskaitos taškas, o jums verta stengtis kreiptis į savo pirkėjus su patraukliomis ir inovatyviomis kampanijomis, išskiriančiomis jus iš jūsų konkurentų rato.

Verslo paruošimas internetinei sėkmei reikalauja laiko

Svarbu prisiminti, kad siekiant išplėsti jau egzistuojančią marketingo strategiją ir įtraukti skaitmeninį marketingą neverta tikėtis greitų rezultatų. Įprastai pastebimų teigiamų poslinkių tenka laukti keletą mėnesių. Prieš kuriant ar perkuriant savo internetinį turinį jūs turite analizuoti esamus prekės ženklo resursus ir teigiamas puses, kurias būtų galima panaudoti sudominant pirkėjus. Atliekant jūsų verslo dabartinės marketingo strategijos SWOT (stiprybių, trūkumų, galimybių, grėsmių) analizę, galima nuspręsti, kurioms internetinio marketingo sritims verta skirti jūsų marketingo biudžetą ir kur galima sutaupyti atsisakant neveiksmingų taktikų. Kruopštus Jūsų skaitmeninio augimo ilgesniu laiko periodu planavimas ir analizavimas bei skaitmeninių marketingo kampanijų vykdymas reikalauja kantrybės ir atkaklumo, bet, vykdomas teisingai, gali ryškiai padidinti Jūsų prekės ženklo įtaką.

Verslo augimo ir verslo sferos pokyčių sekimas

Tam, kad internetinio marketingo kampanija liktų efektyvi, jai reikia pastovių atnaujinimų ir analizės. Kaip ir Jūsų verslas, skaitmeninis marketingas nuolat kinta, tad Jūsų verslo marketingo strategijos turi kisti kartu, jei norite, kad klientai liktų sudominti. Be pastovių internetinio marketingo strategijos peržiūrų, bėgant laikui Jūsų kampanijos taps mažiau efektyvios ir Jūsų marketingo biudžetas ims generuoti mažesnę investicinę grąžą.

Pasenusios internetinio marketingo taktikos Jūsų pirkėjams ima atrodyti kaip brukalas, ir net gali lemti jų perėjimą pas konkurentus, kurių marketingo kampanijos geriau atspindi šiuolaikines skaitmeninio marketingo madas. Prižiūrint savo internetinio marketingo eigą ir atliekant atitinkamus pakeitimus, Jūsų verslo skaitmeninis turinys su laiku turėtų augti ir pastoviai generuoti konversijas.