Loading...

Turinio strategija apjungia prekinio ženklo siunčiamus pranešimus ir toną. Ji sudomina Jūsų auditoriją aktualiu turiniu tinklapiuose, reklamose, visuomenės informavimo priemonėse, viešuosiuose ryšiuose, elektroniniuose laiškuose ir kitu prekės ženklo turiniu.

Suvienykite savo prekės ženklo pranešimus ir sudominkite savo auditoriją visose žiniasklaidos priemonėse su turinio strategija ir reklaminių skelbimų sudarymu:

  • Mes kuriame turinį, kuris verčia persigalvoti;
  • Pradėkite savo komunikacijos strategiją su stipriu pagrindu;
  • Mes rašome įtikinančius reklaminius skelbimus, vedančius prie tinklapių sėkmės.

MES SUJUNGIAME PUIKŲ REKLAMINIŲ SKELBIMŲ RAŠYMĄ SU PERSONALIZUOTA TURINIO STRATEGIJA

Nuo antraščių iki sudominančių bei motyvajančių tekstų jūsų puslapiuose, įtikinami reklaminiai skelbimai yra būtini visose Jūsų kompanijos naudojamose platformose, kad perteiktumėte prekės ženklo asmenybę, priimtiną Jūsų tikslinei auditorijai.

Reklaminio turinio kūrimas susitelkiant ties prekės ženklu

Žmonės renkasi kompanijas, turinčias asmenybę ir žmogišką balsą savo tekstuose. Nepaisant to, ar Jūsų verslas paremtas B2C ar B2B sektoriais, vystyti ir išlaikyti nuoseklų prekės ženklo toną visose skaitmeninio marketingo strategijos srityse yra būtina, siekiant sukurti ilgalaikius ryšius, kurie maksimizuos pirkėjų vertę.

Tikslinės auditorijos identifikavimas ir supratimas

Jūsų verslui neužtenka kreiptis į didžiąją daugumą ir bandyti ją patraukti bendrais reklaminiais kreipiniais. Siekiant suprasti savo konkrečios auditorijos poreikius pirmaeilis dalykas yra jos tyrimas ir pirkėjo profilio sudarymas, bendrų bruožų atradimas. Kurdami ryšį su jais naudojant reklaminius skelbimus ir turinį, specifiškai nukreiptą į jų lūkesčius, efektyviu reklaminių skelbimų rašymu pagreitinsite pirkėjų pritraukimo procesą.

Tekstų kūrimas skirtingoms žiniasklaidos rūšims

Rašymo stilius reklaminiame lankstinuke neturėtų būti identiškas Facebook‘o pranešimui. Potencialūs pirkėjai yra skirtingose susidomėjimo fazėse priklausomai nuo to, kur jie susiduria su jūsų prekės ženklu. Reklaminiai skelbimai jūsų internetiniame turinyje turi išlaikyti bendrą temą, tačiau ir likti lankstūs išnaudojant kiekvieną unikalią skaitmeninę platformą.

SEO paieškos sistemoms tinkantys reklaminiai skelbimai ir vertingo turinio kūrimas

Organiškas srautas iš paieškos sistemų tebėra efektyviausias būdas kurti nuorodas į Jūsų verslą. Rašymas su paieškos sistemoms pritaikytais puikiai pramonės srityje vertinamais raktiniais žodžiais padės jums peršokti savo varžovus ir pasiekti gerus tinklapio reitingus. Kuriant vertingą turinį, padedantį kaupti nuorodas tinklapiuose su aukšta domeno verte, Jūsų tinklapis turėtų sulaukti padidėjusio lankytojų srauto ir daugiau trokštamų lankytojų.

Optimizuoti reklaminiai skelbimai efektyviausiems puslapiams, į kuriuos patenkama nuspaudus antrinę nuorodą

Vieta kur verslas mažiausiai nori prarasti potencialius pirkėjus yra ties naudotojo įžengimo tašku į verslo konversijų piltuvą, kitaip žinomą, kaip antrinis puslapis. Tam, kad įtikintume vartotojus pirkti, nuo nuorodų atvedantys puslapiai turi turėti gerai aprašančias, tikslias antraštes. Turėtų paaiškinti, kodėl produktas ar paslauga yra geresni už konkurentų siūlomus, taip pat turėti įtikinantį čia sugrįžti vėl. Antrinio puslapio reklaminis tekstas gali būti lemiantis faktorius tarp sėkmingų konversijų ir prarasto potencialaus pardavimo.