Loading...

Interneto vartojimas vis plečiasi ir Jūsų auditorija praleidžia vis daugiau laiko internetinėje erdvėje. Marketingas socialinėje žiniasklaidoje randa juos ten, kur jie yra ir kalba su jais jų kalba.

Sudominkite ir išplėskite savo internetinę auditoriją naudodami socialinės žiniasklaidos marketingą:

  • Atraskite įtakos darytojus savo nišoje;
  • Sekite pokalbius apie Jūsų pramonės šaką ir kompaniją.

SOCIALINIŲ TINKLŲ MARKETINGO REZULTATAI

Mes padedame prekės ženklams susisiekti su jų auditorija. Mūsų kampanijos gali būti trumpos ir ilgalaikės.

SOCIALINĖS ŽINIASKLAIDOS PROCESAS

Mūsų socialinės žiniasklaidos marketingo procesas užtikrina, kad Jūsų verslas gautų socialinės žiniasklaidos marketingo kampaniją specifiškai pritaikytą Jūsų verslo tikslams.

1-oji faze. Atradimas

Stengiamės kuo daugiau sužinoti apie kliento verslą, tinklapį, socialinį turinį ir varžovus taip siekdami pateikti aiškią dokumentaciją, naudojamą visose kitose projekto stadijose.

  • Projekto apibendrinimas. Apibrėžiame kliento informaciją ir verslo tikslus, taip pat visą reikiamą informaciją, reikiamą atitinkamos dokumentacijos, kuri bus naudojama kitose projekto stadijose, kūrimui.
  • Auditorijos tyrimas. Naudojame reklamų įrankius, padedančius atskleisti auditorijos dydį remiantis raktiniais žodžiais, pomėgiais ir įtakos darytojais.
  • Socialinė revizija. Remdamiesi analitiniais duomenimis nustatome dabartinio efektyvumo socialinėje žiniasklaidoje ribą.
  • Konkurentų analyze. Remdamiesi pramonės šakos raktiniais žodžiais ir klientų interviu, apibrėžiame konkurentus socialinėje žiniasklaidoje ir tinklus, kuriuose jie aktyvūs.

2-oji faze. Strategija

Sukuriame detalią socialinės žiniasklaidos marketingo strategiją ir projekto planą, kuris aiškiai apibrėžia pasiekiamus ir išmatuojamus verslo tikslus socialinės žiniasklaidos profiliams ir pasidalinamam turiniui.

  • Profilių strategija. Dokumentuojame veiksmų planą profilių įvairiuose tinkluose sukūrimui ir optimizavimui.
  • Įtraukimo strategija. Sukuriame taisykles, pagal kurias bus stengiamasi įtraukti vartotojus kliento socialinėje bendruomenėje ir už jo ribų. Sukuriame planą susisiekimui su įtakos darytojais, siekiant panaudoti jų tinklus turinio platinimui.
  • Matavimų planavimas. Siekdami deramai įvertinti kampanijos pasiekimus, nustatome išmatuojamus trumpalaikius ir ilgalaikius tikslus.
  • Turinio strategija. Sukuriame turinio kalendorių, parodantį turinį, kuris bus skelbiamas priklausomai nuo kiekvieno socialinės žiniasklaidos tinklo ir profilio.
  • Reklamavimo strategija (pasirinktina). Sudarome reklamavimo planą ir biudžetą atitinkamiems tinklams. Apibrėžiame kiekvienos plano dalies tikslą: bendruomenės augimas, bendruomenės įtraukimas, nuorodų generavimas, konversijos ar kas kita.

3-oji faze. Kampanijos vykdymas

Taikome profilio ir turinio strategijų fazių rekomendacijas siekdami kampanijos tikslų.

  • Turinio įgyvendinimas. Nenutoldami nuo turinio strategijos ir socialinės žiniasklaidos marketingo geriausių praktikų, dalinamės turiniu atitinkamuose tinkluose.
  • Reklamos įgyvendinimas. Įgyvendiname reklamos kampanijas laikydamiesi apibrėžtos reklamavimosi strategijos. Esant poreikiui koreguojame strategiją siekdami atitikti klientų biudžetą.
  • Bendruomenės valdymas. Sekdami įtraukimo strategiją sąveikaujame su vartotojais ir įtakos darytojais įvairiuose tinkluose.

4-oji faze. Analizė ir pranešimai

Teikiame reguliarius pranešimus, apimančius kampanijos sėkmės analizę, tikslų sekimą ir koreguojame projekto planą remiantis rezultatais.

  • Kasmėnesinė veiklos ataskaita. Dokumentuojame dabartinę padėtį atsižvelgiant į tikslus, kampanijos rodiklius, pasiektus tikslus bei kuriame planus ateinančiam mėnesiui.
  • Ketvirčio ataskaita. Plati kampanijos apžvalga ir projekto plano pataisymai remiantis pasiektais rezultatais.

MES PANAUDOJAME SOCIALINĘ ŽINIASKALAIDĄ, SIEKDMAI ĮTARUKTI JŪSŲ AUDITORIJĄ IR PADIDINTI PARDAVIMUS

Socialinės žiniasklaidos kampanijos gali pagerinti Jūsų matomumą tokiose paieškos sistemose kaip Google tuo pačiu keldamos Jūsų prekės ženklo įvaizdį, parduodamos Jūsų produktą, pritraukdamos lankytojus į Jūsų tinklapį ir padėdamos Jums patenkinti naujų ir esamų pirkėjų poreikius.

Įtraukite pirkėjus į prasmingus pokalbius

Verslas negali sau leisti būti arogantišku. Socialinės žiniasklaidos amžiuje verslas privalo būti atviras diskusijoms su savo pirkėjais. Svarbu sužinoti, ką jie mėgsta, ko nekenčia ir kokių naujų idėjų gali turėti.

Teikite momentinį pirkėjų aptarnavimą

Socialinė žiniasklaida leidžia kompanijoms momentaliai tvarkytis su pirkėjų aptarnavimo klausimais. Tai gali būti daroma tiesiogiai, pasiūlant pirkėjams aiškius komunikacijos kanalus skundų, susirūpinimų ir pasiūlymų registravimui. Tai taip pat gali būti atliekama Jūsų iniciatyva sekant ką žmonės kalba apie Jūsų prakės ženklą internete.

Įtraukite lankytojus, leisdami jiems prisidėti prie turinio

Leidimas lankytojams tiesiogiai talpinti turinį socialinės žiniasklaidos platformoje yra puikus būdas juos įtraukti. Atliekama teisingai, ši taktika gali padėti įtraukti pirkėjus ir potencialius pirkėjus bei pritraukti daugiau pardavimų ir populiarinti Jūsų prekės ženklą.

Savo auditorijai teikite išskirtinius pasiūlymus ir nuolaidas

Žmonės internetinėje erdvėje visada ieško geriausių pasiūlymų. Socialinė žiniasklaida suteikia verslams galimybę teikti privilegijas jų ištikimiausiems pirkėjams. Jūs ne tik sužavite auditoriją kiekvienu pasiūlymu, taip pat galite matuoti kampanijos sėkmę naudojant socialinės žiniasklaidos analitinius duomenis.

Didelei kompanijai suteikite žmogišką veidą

Didžiosios kompanijos visuomenei gali atrodyti nuasmenintos. Kompanijai suteikdami žmogišką veidą galite sugriauti barjerą tarp savęs ir savo auditorijos ir tapti labiau prieinamais visuomenei.

SOCIALINĖS ŽINIASKLAIDOS INTEGRACIJA

Socialinė žiniasklaida siūlo didelius privalumus, leidžiančius kreiptis į prekės ženklo tikslinę auditoriją. Yra nemažai technikų, kuriomis galite naudotis stengdamiesi pasiekti savo trokštamą auditoriją:

  • Lengvai dalinkitės turiniu Twitter, Facebook ir šimtuose kitų socialiniuose tinklapiuose;
  • Be pastangų sukurkite tinklapio paskyras ir prisijungimus su Facebook Open Graph;
  • Naudodamiesi iš anksto paruoštais socialinės žiniasklaidos įrankiais greitai sukurkite savo tinklapio žymes;
  • Panaudokite socialinės žiniasklaidos įtakos galimybes integruodami Facebook savo elektroninės prekybos tinklapyje.

 

Socialinės žiniasklaidos integracijos pavyzdžiai

Tikslas:

Internetinis moterų žurnalas nori geriau susieti savo vartotojus vieną su kitu bei leisti jiems lengviau prisijungti bei dalintis istorijomis bei komentarais su visa Lietuvos ir užsienio auditorija.

Sprendimas:

Esprendimai komanda integruoja Twitter Connect ir Facebook Connect (dabar vadinamą Open Graph) leisdama vartotojams prisijungti naudojant Jų sistemas. Dabar skaitytojai gali lengvai „mėgti“ istorijas, automatiškai apie tai pranešant jų draugams. Skaitytojai taip pat gali susisiekti su kitais Facebook vartotojais, kurie skaito panašias istorijas.

Tikslas:

Elektroninės prekybos tinklapis nori naudoti Facebook kaip priemonę pasauliui pranešti apie internetinėje parduotuvėje pridėtus naujus produktus.

Sprendimas:

Esprendimai komanda integruoja Facebook į tinklapio šerdį, kad kaskart tinklapyje pridėjus naują produktą, administratorius turėtų pasirinkimą Facebook paskelbti individualizuotą žinutę apie šią naujieną

DAŽNOS SOCIALINIO MARKETINGO KLAIDOS

Žmonės socialinėse platformose yra susisieję vienas su kitu labiau nei kada nors anksčiau. Jie įsitraukia į pokalbius apie Jūsų prekės ženklą ir pramonės šaką. Ne nuostabu, kad socialinė žiniasklaida gali atrodyti per plati ir nevaldoma, tačiau, jei nedarysite šių komunikacijos klaidų, Jūs būsite pakeliui į efektyvų socialinės žiniasklaidos marketingą.

Visko ignoravimas

Lankymasis socialiniuose tinkluose ir blog‘uose yra dvi populiariausios veiklos internetinėje erdvėje, lenkiančios kitus užsiėmimus, kaip asmeninių elektroninių laiškų rašymą. 67%  interneto vartotojų lankosi narių bendruomenėse, o 10% viso laiko, praleisto internete, yra skiriama socialinės žiniasklaidos tinklapiams. Tikėtina, kad žmonės kasdien kalba apie Jūsų prekės ženklą. Sėkmingoms socialinės žiniasklaidos marketingo pastangoms būtina skirti laiko pasiklausyti, ką apie Jus kalba.

Manymas, kad socialinė žiniasklaida yra pigus ir greitas stebuklingas vaistas

Verslininkai nori visko (prekės ženklo žinomumo, tarp žmonių sklindančių kalbų apie jį, daugiau pardavimų) ir jie nori visko greitai. Skaitmeninė prekyba reikalauja kantrybės ir laiko. Jums neužtenka prisijungti prie socialinio tinklo ir laukti sėkmės. Reikia skirti laiką rasti tinkamiems žmonėms, susisieti su jais, dalintis, kurti ir augti.

Prielaida, kad kiekvienas, kuris užaugo naudodamasis internet, gebės sukurti, įvykdyti ir palaikyti socialinės žiniasklaidos kampaniją

Marketinge svarbiausia ne technologijos (nors užaugus skaitmeniniame amžiuje turite privalumų), bet efektyvi strategija. Nėra vieno visiems tinkančio sprendimo. Galiausiai turi kilti klausimas, ne „ką mes veikiame XXX socialinės žiniasklaidos tinkle?“, bet „kodėl mums verta būti šiame socialinės žiniasklaidos tinkle?“. Svarbu išsirinkti, kas Jums aktualiau – YouTube ar Facebook, blog‘as ar Twitter. Bet kuris geras verslas turėtų susitelkti į pridėtinės vertės kūrimą pirkėjams toje skaitmeninėje erdvėje, kurioje jie ir taip yra.