Loading...

Mes kuriame naujus prekinius ženklus, o egzistuojantiems teikiame atnaujintas strategines platformas, išskiriančias Jus savo rinkoje su unikalia prekės ženklo istorija, kuri atlaikys laiko išbandymus.

Mes siūlome naujam bei egzistuojančiam verslui atnaujintas, individualiai pritaikytas strategijas, leidžiančias pasakoti unikalias prekės ženklo istorijas:

  • Išskiriame Jus nuo konkurentų įtikinančia prekės ženklo istorija;
  • Kuriame vardus, šūkius ir pozicionuojame juos;
  • Suteikiame prekės ženklo įvaizdžiui daugiau įtakos ir pritraukiame naujus pirkėjus.

VERSLO KŪRIMAS SU PREKINIO ŽENKLO STRATEGIJA

Mes savo individualiai pritaikytomis pažangiomis strategijomis, pasakojančiomis Jūsų prekės ženklo istoriją ir stiprinančiomis Jūsų matomumą internete, iš naujo apibrėžiame, ką reiškia būti verslu.

Konkurentų tyrinėjimas ir pramonės srities analizė

Jūsų prekės ženklo identiškumas yra daugiau, nei kurios nors individualios kompanijos vykdomos marketingo strategijos. Tai Jūsų verslo pagrindas ir jis turi likti tvirtas kuriant prekės ženklo turinį internete. Formuojant stiprią verslo strategiją būtinas konkretus prekės ženklo identitetas. Ši strategija turi atsižvelgti tiek į Jūsų, tiek į Jūsų konkurentų organizacijos struktūras. Mes analizuojame, kur Jūs randatės rinkoje ir padedame sukurti planą, kuris nuves jus ten, kur norite būti. Tai įtraukia pilną stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių Jūsų pramonės šakoje analizę. Jūsų srities lyderių analizė gali padėti geriau susipažinti su novatoriškomis prekės ženklų kūrimo strategijomis ir leidžia jums sukurti unikalų požiūrį versle. Su šia analize mes galime panaudoti Jūsų prekės ženklo identitetą ir padėti išplėtoti strategiją jo ateičiai.

Auditorijos sudominimas atnaujintu ženklu

Iš naujo peržiūrint išsikvėpusį prekės ženklo identitetą ir silpną internetinį turinį galima daryti reikšmingą įtaką Jūsų skaitmeninio pėdsako augimui. Mes skiriame laiko Jūsų kompanijos istorijos peržvalgai ir atpažįstame žingsnius, kurių buvo imtasi, kad verslas užaugtų iki šiandieninio taško. Mūsų strategijos padės atgaivinti Jūsų prekės ženklo identitetą taip, kad jis būtų pastebėtas Jūsų auditorijos. Tai suteiks šviežią ir garsų balsą Jūsų kompanijai, lemiantį didesnį susipažinimą su prekės ženklu. Naujas planas Jūsų prekės ženklui gali būti kaip tik tai, ko reikia sukaustyti jau egzistuojančios auditorijos dėmesį ir pritraukti potencialius pirkėjus Jūsų produktams ir paslaugoms įsigyti.

Prekės ženklo identiteto, atitinkančio Jūsų verslo modelį, formavimas

Tikslinė auditorija Jus mato kaip išskirtinius dėl aiškiai apibrėžto prekės ženklo identiteto, kuris dera su Jūsų verslo modeliu. Jūsų identitetas nulemia tai, kaip norite būti matomi, o modelis atskleidžia kompanijos turimus planus, skirtus pasiekti šiam tikslui. Jie veikia kartu kurdami viešą Jūsų organizacijos įvaizdį, taip pat laikydami omenyje Jūsų pirkėjų norus ir poreikius. Verslo modeliui papildant Jūsų prekės ženklo identitetą, Jūsų kompanija taps išskirtinė naujiems pirkėjams ir įsimintina ištikimai auditorijai.

Nuovoki prekės ženklo strategija reikalauja, kad Jūsų visas prekės ženklo pozicionavimas, šūkis, logotipas ir įvaizdžiai būtų nuoseklūs bei atspindintys Jūsų verslo idealus ir tikslus. Identitetui atsispindint Jūsų tinklapyje, visuomenės informavimo priemonėse ir kitose internetinio marketingo sferose, galite tapti ne tik fiziniu produktu ar perkama paslauga, bet ir dalimi Jūsų pirkėjų gyvenimo.

Lojalumo prekės ženklui kūrimas siunčiamais pranešimais.

Vien tik sukurti prekės ženklo identiteto verslui ne gana, siekiant išskirti save iš konkurentų rato. Reikalinga strategija, kuri apima planą, kaip identitetas bus vystomas ir užtikrinama, kad auditorija Jūsų prekės ženklą suvoktų taip, kaip ir siekiate. Šis planas įtraukia pastovius pranešimus ir nuolatinį internetinio turinio augimą, atliekant koregavimus Jūsų kompanijai vystantis. Jūs norite įtikinti pirkėjus, natūraliai nukreipdami juo link savo prekės ženklo, parodydami, kodėl Jūs verti dėmesio, o ne tik sakant, kad tokie esate.

Prekės ženklo perteikiamas įvaizdis turi išlikti visuose Jūsų naudojamuose skaitmeninio marketingo kanaluose. Išlaikydami prekės ženklo nuoseklumą, Jūsų pranešimai sukels stiprų emocinį ryšį su pirkėjais, skatinantį juos vis sugrįžti.

KAIP SUPRASTI, KAS YRA PREKINIO ŽENKLO IDENTIŠKUMAS?

Prekės ženklo identiteto supratimas

Kas esate Jūs lyginant su konkurentais? Kokią asmenybę norite, kad demonstruotų Jūsų verslas? Jūsų prekės ženklo identitetas nusako, kaip matote save ir kaip norite būti matomi savo auditorijos. Jis apima daugelį susijungiančių kūrybinių detalių, nutapančių pilną Jūsų verslo paveikslą ir išskiriančių Jus Jūsų pramonės šakoje. Nuo vizualizacijų ir siunčiamų pranešimų iki produkto ir marketing - tai 360 laipsnių kampo vaizdas į Jūsų prekės ženklą. Šie aspektai susijungia į jūsų verslo reprezentaciją, parodydami kitiems, kas Jūs esate. Efektyvus prekės ženklo identitetas perduos informaciją apie Jūsų verslo asmenybę ir Jūsų produkto ar paslaugos vertę, siekdamas sukurti ryšius su būsimais pirkėjais.

Prekės ženklo strategija

Jūsų prekės ženklo strategija yra Jūsų verslo pagrindas. Tai pradinė Jūsų kompanijos koncepcija, kryptis, kuria norite judėti ir vertybės, apibrėžiančios, kas Jūs esate. Jūsų prekės ženklui vystantis, strategija apibrėžia pakeliui esančius tikslus, kuriuos norite pasiekti. Tai pagrindas iš kurio kils visos marketingo kampanijos, užtikrinantis nuoseklumą visose platformose. Mes galime skirti pakankamai laiko pasinerti gilyn ir atsakyti į daugelį klausimų apie Jūsų verslą, sukursiančių aiškų vaizdą apie Jūsų kompanijos esmę. Su šiuo tvirtu žinojimu ateina sėkminga prekės ženklo strategija.

Prekės ženklo vystymas

Tai žingsniai, kuriuos Jums reikia žengti, norint įtvirtinti savo verslą rinkoje. Prekės ženklo vystymas apima visas Jūsų marketingo pastangas ir tai, kaip jūs realiai taikote savo prekės ženklo identitetą. Tai tęstinis procesas, kurio metu prakės ženklo augimas juda nuo pradinės koncepcijos ar idėjos link realios esybės, kuri taikoma prekiaujant bei žiniasklaidoje. Nuo Jūsų tinklapio iki marketingo strategijos, mes galime padėti sukurti  kampaniją, tinkančią Jūsų verslui ir auginančia Jūsų prekės ženklą internetinėje erdvėje.

Prekės ženklo įvaizdis

Jūsų prekės ženklo įvaizdis nurodo kaip jūsų dabartiniai ir būsimi pirkėjai jus mato. Sėkmingas prekės ženklo įvaizdis pagrįstas tuo, kiek jis artimas Jūsų identitetui ir kaip norite, kad būtų matomas Jūsų prekės ženklas. Jūsų įvaizdis nurodo kaip gerai Jūs vykdote savo strategiją ir kaip gerai ji dera su Jūsų numatytu prekės ženklo identitetu.