Loading...

Kiekvieną sekundę atliekami tūkstančiai paieškų. Optimizuodami tinklapį paieškos sistemoms, galite tapti pirminiu paieškos rezultatu.

Pritraukite lankytojų srautą į savo tinklapį pasiekdami pirmojo puslapio rangą paieškos sistemose vertingiems raktiniams žodžiams.

  • Atliekame pradinį patikrinimą, apimantį konkurencijos tyrimą ir raktinių žodžių paiešką, siekdami sukurti sėkmingą ir aiškų projekto planą;
  • Puslapio optimizacija ir vidinis susiejimas taikomi siekiant maksimizuoti rangus;
  • Kiekvienam raktiniam žodžiui sukuriamas ir optimizuojamas nukreipimo puslapis;
  • Kasmėnesinis nuorodų kūrimas ir turinio aprėpties didinimas atliekamas siekiant pagerinti rangus.

OPTIMIZAVIMO PAIEŠKOS SISTEMOMS PROCESAS

Mūsų 5 žingsnių optimizavimo paieškos sistemoms procesas užtikrina, kad Jūsų verslas iš mūsų teikiamų paslaugų gautų kuo daugiau naudos.

1-oji fazė. Atskleidimas

Stengiamės sužinoti kuo daigiau apie kliento verslą, tinklapį ir konkurentus, kad turėtumėme aiškias žinias, naudingas visoms kitoms projekto stadijoms.

Projekto apibendrinimas. Apibrėžiame kliento informaciją ir verslo tikslus, taip pat visą atskleidimo procesui reikiamą informaciją.

  • Raktinių žodžių paieška. Remdamiesi verslo tikslais, apibrėžtais projekto apibendrinime bei galimybėmis, rastomis paieškos sistemų revizijos metu, nustatome potencialius tikslinius raktinius žodžius.
  • IA bendras vaizdas (pasirinktina). Teikiame pasiūlymus, kaip pagerinti tinklapio veiklą, gerinant vartotojų patirtį ir navigaciją.
  • Optimizavimo paieškos sistemoms revizija. Atrandame išeities tašką dabartinio tinklapio optimizavimui paieškos sistemoms, remiantis analitiniais bei tinklapio vidiniais ir su tinklapiu tiesiogiai nesusijusiais išoriniais faktoriais.
  • Konkurencinė analizė. Nustatome varžovus paieškos sistemose, remiantis raktinių žodžių tyrimu, bei apibrėžiame galimybių ir rizikos sritis

2-oji fazė. Strategija

Sukuriame visapusišką optimizavimo paieškos sistemoms strategiją ir projekto planą, kurie aiškiai apibrėžia išmatuojamus verslo tikslus.

  • Tinklapio (on-site) strategija. Sudarome veiksmų planą, skirtą tinklapio kodo ir turinio pokyčiams, skirtiems paieškos sistemų optimizavimui.
  • Už tinklapio ribų esančių faktorių (off-site) strategija. Siekdami kurti sąsajas ir gerinti ryšius su visuomene nustatome potencialius partnerius, derančius su projekto tikslais ir vykdymo laiku.
  • Turinio strategija. Sudarykite tvarkaraštį, kada koks turinys bus skelbiamas tinklapyje, kada bus vykdomos kampanijos, skelbiama informacija spaudai ir socialinei žiniasklaidai.
  • Išmatuojamo įvertinimo planavimas. Nustatomi išmatuojami trumpalaikiai ir ilgalaikiai tikslai, skirti įvertinti kampanijos sėkmei.

3-oji fazė. Tinklapio optimizacija

Įgyvendiname rekomendacijas nustatytas tinklapio strategijoje ir turinio strategijoje vykdydami plėtrą ar bendradarbiaudami su klientu.

  • Turinio įgyvendinimas. Koreguojame tinklapio tekstą remdamiesi turinio strategija, kad jis geriau atspindėtų raktinius žodžius, atrastus raktinių žodžių tyrimo metu.
  • Techninis įgyvendinimas. Taikome tinklapio kodo pakeitimus, remiantis tinklapio strategija. Tai apima pokyčius tokiuose puslapio elementuose, kaip meta informacija, vidiniai linkai (Internal links), nesekami linkai (No-follow links ) ir susiję raktažodžiai (Canonical tags). Tai taip pat apima tokius elementus, kaip domeno robots.txt failą, tinklapio žemėlapį, Google Analytics paskyrą ir su domenu susietą Google Webmaster Tools paskyrą. Galime siekti pakeisti net socialinės žiniasklaidos strategiją.

4-oji fazė. Turinio marketingas

Įgyvendiname projekto planus iš už tinklapio ribų esančių faktorių (off-site) ir turinio strategijų per įtakos darytojų veiklą ir turinio pasidalinimą.

  • Turinio kūrimas. Reguliariai kuriame kokybišką turinį, remdamiesi turinio strategija.
  • Ryšiai su visuomene (pasirinktina – kainuoja papildomai). Skleidžiame informaciją apie kliento verslą per pranešimus spaudai, žinias ir pramonės šakos kanalus siekdami padidinti turinio matomumą ir nuorodas į kliento tinklapį.
  • Įtakos darytojų pasitelkimas. Susisiekiame su potencialiais partneriais siekdami jų tinklapiuose paskelbti turinį, įtraukiantį ir nuorodas į kliento tinklapį.
  • Socialinė žiniasklaida (pasirinktina – kainuoja papildomai). Skatiname auditoriją dalintis ir diskutuoti apie turinį, susijusį su kliento verslu.

5-oji fazė. Analizė ir ataskaitų ruošimas

Teikiame reguliarias ataskaitas, apimančias kampanijos veiklos analizę, rezultatų sekimą bei vykdome projekto pataisymus, remiantis šiais rezultatais.

  • Kasmėnesinės veiklos ataskaitos. Dokumentuojame dabartinę padėtį atsižvelgiant į tikslus, pateikiame kampanijos rodiklius, pasiektus tikslus ir ateinančiam mėnesiui planuojamas veiklas.
  • Ketvirčio ataskaita. Platus kampanijos veiklos įvertinimas ir projekto plano pakeitimai, remiantis pasiektų rezultatų duomenimis.

OPTIMIZAVIMO PAIEŠKOS SISTEMOMS ATVEJŲ ANALIZĖ

                      Mes vykdome optimizavimą paieškos sistemoms siekdami pirmojo puslapio rangų, bet taip pat įvertindami mūsų klientų apatiniąją ribą. Kuo didesnių rezultatų pasiekimas iš optimizavimo paieškos sistemoms bei klientų informavimas, kaip jie gali padidinti savo internetinį turinį kitomis marketingo formomis, yra mūsų pagrindiniai tikslai.

KAIP VEIKIA MŪSŲ OPTIMIZAVIMO PAIEŠKOS SISTEMOMS PROCESAS?

Mes niekada nesiimame uždraustų technikų, kurios gali lemti trumpalaikius laimėjimus, bet galiausiai užtraukti baudas ir sugriauti Jūsų galią paieškos sistemose.

Mes sunkiai dirbame, siekdami išlikti nuolat kintančios optimizavimo paieškos sistemoms kreivės priešakyje, teikdami tęstinius apmokymus ir profesinius mokymus visiems mūsų kliento komandos nariams.

Mes siekiame pasinaudoti geriausiomis praktikomis, šitaip maksimizuodami tiek trumpalaikius, tiek ilgalaikius rezultatus, kurti turinį ir struktūruoti puslapius taip, kad juos būtų patogiausia skaityti.

Mūsų optimizavimo paieškos sistemoms komanda pasižymi atkaklumu ir tvirtumu bei užtikrina, kad niekada nepraleisime potencialių galimybių.