Loading...

Pasitinkite savo biudžetą, raktinius žodžius, demografinius kintamuosius bei vietą ir stebėkite, kaip reikiamas lankytojų srautas pasiekia Jūsų tinklapį. Mes padedame Jums optimizuoti savo kampaniją ir paversti ją pelninga.

Padidinkite aktualių lankytojų srautą tinklapyje naudodami apmokamas reklamas paieškos sistemose:

  • Pasinaudokite dabartine paklausa Jūsų produktams ir paslaugoms;
  • Mokėkite tik už aktualius lankytojus: pasirinkite vietą, savaitės dienas, dienos laiką, raktinius žodžius ir t.t.
  • Su gerai parašytais reklaminiais tekstais sumažinkite nenaudingų lankytojų skaičių.

“MOKĖJIMO UŽ PASPAUDIMUS PROCESAS

Mūsų Mokėjimo už paspaudimus? marketingo procesas leidžia mums sukurti kampaniją, kuri nulatos bus orientuota į Jūsų verslo tikslus.

1-oji fazė. Atskleidimas

Stengiamės sužinoti kuo daigiau apie kliento verslą, tinklapį ir konkurentus, kad turėtumėme aiškias žinias, naudingas visoms kitoms projekto stadijoms.

  • Projekto apibendrinimas. Apibrėžiame kliento informaciją ir verslo tikslus, taip pat visą atskleidimo procesui reikiamą informaciją:
    •  
    •  
    • Verslo tinklai;
    • Kompanijos pradžios taško rodikliai;
    •  
    • Geografinė lokacija.
  • “Mokėjimo už paspaudimus” revizija. Nustatome apatinę ribą dabartinei tinklapio “mokėjimų už paspaudimus” veiklai remiantis analitiniais duomenimis, antriniais puslapiais ir dabartine kampanijos statistika.
  • “Raktinių žodžių paieška”. Apibrėžiame potencialius tikslinius raktinius žodžius remiantis verslo tikslai nurodytais projekto apibendrinime ir PPC revizijos metu rastomis galimybėmis.
  • “Konkurentų analizė”. Nustatome “mokėjimo už paspaudimus” konkurentus ir rašome reklaminius tekstus, paremtus raktinių žodžių paieška, bei apibrėžiame galimybių ir rizikos sritis.

2-oji fazė. Strategija

Sukuriame išsamią “mokėjimo už paspaudimus” strategiją ir projekto planą, kurie aiškiai apibrėžia išmatuojamus verslo tikslus.

  • Apmokama paieškos strategija. Apibrėžiame apmokamą paiešką, reklamos rodymą ir koreguojame marketingo kompanijas keisdami reklaminius skelbimus, pateikdami antrinio puslapio puslapio rekomendacijas, tikslinės auditorijos pritraukimo metodologiją ir rekomenduojamą biudžetą.
  • Matavimų planavimas. Įvardiname išmatuojamus trumpalaikius ir ilgalaikius tikslus, skirtus įvertinti kampanijos sėkmei.

3-oji fazė. Antrinio puslapio kūrimas ir kampanijos sukūrimas

Pritaikome antrinio puslapio rekomendacijas apmokamos paieškos strategijai per vystymą ar bendradarbiavimą su klientu.

  • Antrinio puslapio dizainas (pasirinktina). Kuriame dizainus optimalias konversijas pasiekiantiems antriniams puslapiams su didele konversija naujoms kampanijoms.
  • Kampanijos paruošimas. Sukuriame arba koreguojame esamas kampanijas remiantis apmokamos paieškos strategija.
  • Antrinio puslapio kūrimas. Kuriame/koreguojame antrinius puslapius naujoms kampanijoms ir užtikriname konversijų sekimą bei minimalų puslapio krovimo laiką.

4-oji fazė. Optimizavimas

Sekame ir koreguojame kampanijas stebėdami raktinių žodžių, antrinių puslapių ir reklaminių tekstų rodiklius.

  • Koregavimas trumpalaikėje perspektyvoje. Keiskite siūlomą kainą, reklamas ir antrinius puslapius remdamiesi rodikliais apie veiklą trumpalaikėje perspektyvoje (kasdien ar kas kelias dienas).
  • Kampanijos koregavimas. Atlikite globalius kampanijos pataisymus remiantis ilgalaikėje perspektyvoje atrastais dėsningumais (kassavaitiniais ar kas dvi savaites).

5-oji fazė. Analizė ir pranešimai

Teikiame reguliarius pranešimus, apimančius kampanijų veiklos analizę, tikslų sekimą ir koreguojame projekto planą remdamiesi šiais rezultatais.

  • Kasmėnesinės veiklos ataskaitos. Dokumentuojame dabartinę poziciją atsižvelgiant į tikslus, pateikiame kampanijos rodiklius, įvardiname pasiektus tikslus ir planus ateinančiam mėnesiui.
  • Ketvirčio apžvalga. Išsami kampanijų apžvalga ir projekto plano koregavimas remiantis pasiektais rezultatais.

MŪSŲ “MOKĖJIMO UŽ PASPAUDIMUS” REZULTATAI

Mūsų mokėjimo už paspaudimus marketingo strategijos sukurtos siekiant pritraukti klientams daugiau tikslinės auditorijos apsilankymų, taip pat padidinti konversijų dažnį.

 

RAKTAS Į SĖKMINGĄ “MOKĖJIMO UŽ PASPAUDIMUS” KAMPANIJAS

Tinkamų raktinių žodžių pasirinkimas

Jūsų pasirinkti (ir apmokami) raktiniai žodžiai turi būti specifiškai pritaikyti tam, ką Jūs siūlote tinklapyje. Jei esate mažmeninis pardavėjas, užtikrinkite, kad žmonės, ieškantys Jūsų parduodamų produktų, yra nukreipiami tiesiai į puslapį, kur šis pirkimas gali būti įvykdytas.

Valdykite paieškos patirtį

Negana parodyti savo reklamos tinkamai auditorijai. Reikia užtikrinti, kad ši reklama yra pakankamai informatyvi, kūrybinga ir įtraukianti, kad įtikintumėte potencialius pirkėjus peržiūrėti Jūsų puslapį. Taip pat, vien tai, kad kažkas atsiduria Jūsų puslapyje dar nereiškia, kad jis ras tai, ko ieško. Svarbu, kad reklamos tikslinis puslapis, ar antrinis puslapis būtų labai aktualus tiek paieškoms, tiek lūkesčiams, kuriuos sukelia reklama.

Prieš pradėdami supraskite ekonomiką

Tai gali skambėti kaip ekonomikos pradžiamokslis, tačiau, jei planuojate išleisti 5000 eurų “mokėjimų už paspaudimus” kampanijai, tuomet užtikrinkite, kad generuojate pakankamai pajamų, padengiančių tiek pinigines reklamos išlaidas, tiek kampanijoje dirbančiųjų  atlygį.  Geros žinios tos, kad galite valdyti savo išlaidas laikydamiesi griežto biudžeto. Jei nustatysite 100 eurų limitą dienai, tuomet Jūsų reklamos nebebus rodomos pasiekus dienos išlaidų maksimumą ir bus pratęsiamos kitą dieną. Tačiau, jei išleidžiate 20 eurų, kad parduotumėte 15 eurų vertės marškinėlius, net nesvarbu kiek kartų per dieną bus parodyta reklama, Jūs vis vien prarasite pinigus.

Naudokitės rodikliais, kad išliktumėte kreivės priešakyje

Nuostabus “mokėjimo už paspaudimus” kampanijos bruožas yra tas, kad galite iš karto stebėti savo pasiekiamus rezultatus. Tai suteikia Jums galimybę užsiimti A/B reklamų, raktinių žodžių ir antrinių puslapių testavimu. Tai taip pat suteikia Jums galimybę skubiai nutraukti prastai veikiančias kampanijas ar dar labiau patobulinti veikiančias gerai.

PAŽANGUS “MOKĖJIMO UŽ PASPAUDIMUS” MARKETINGAS TIKSLINEI AUDITORIJAI

Dar vienas puikus “mokėjimo už paspaudimus” reklamavimosi privalumas yra jo reklamų pateikimo lankstumas. Yra daug “mokėjimo už paspaudimus” technikų, kurias galite naudoti, siekdami parinkti žmonių grupę, kuri labiausiai tikėtina, kad bus Jūsų tikslinė auditorija:

Raktinių žodžių parinkimas

Parinkdami teisingus raktinius žodžius, atrastus sėkmingame tyrime, galėsite pritraukti lankytojus, kurie, tikėtina, bus sudominti Jūsų tinklapyje siūlomais produktais ir paslaugomis.

  • : Labai svarbu, kad Jūsų pasirinkti raktiniai žodžiai, būtų aktualūs Jūsų kompanijai. Niekas neerzina lankytojo labiau nei nukreipimas į tinklapį, visiškai nesusijusį su jo paieška. Net jei vartotojas, palieka tinklapį tuoj pat, Jūs vis tiek mokate už jo pritraukimą. Tad kiekvienas “mokėjimo už paspaudimus” antrinis puslapis turėtų būti labai susijęs su raktiniais žodžiais, kad pasiektumėte geriausią įmanomą konversiją iš kiekvieno “mokėjimo už paspaudimus” lankytojo.
  • Sutapimo pasirinkimai: Jūs galite nurodyti ar skirti pinigus platiems atitinkantiems raktiniams žodžiams, kurie pasirodys bet kuriai raktinio žodžio variacijai (pavyzdžiui, bet kas, kas įtraukia raktinius žodžius „tinklapių dizainas“), arba susiaurinti savo tikslinę auditoriją su frazių atitikimo ir visiško atitikimo parinktimis. Jūs taip pat galite nurodyti negatyvius raktinius žodžius, kuriems Jūs nenorite pasirodyti (pavyzdžiui, su negatyviu raktiniu žodžiu „darbas“, plataus atitikimo raktinis žodis „tinklapių dizainas“ rodys Jūsų reklamą paieškoje „tinklapių dizaino kompanija“, bet ne „tinklapių dizaino darbas“).

Tikslinės auditorijos pasirinkimas pagal geografiją

Jei norite pritraukti tik vietinius pirkėjus, galite nurodyti, kad Jūsų reklamos būtų rodomos tik rezultatuose, apimančiuose Jūsų rajoną ar miestą.

Laiko parinkimas

“mokėjimo už paspaudimus” galimybė leidžia Jums rodyti reklamas tinkamiausiu paros laiku, taip randant Jūsų verslo potencialius klientus ir pirkėjus. Naudodami AdWords duomenis kartu su Google Analytics duomenimis, Jūs galite išsiaiškinti, kuriuo metu labiausiai tikėtina sulaukti lankytojų iš “mokėjimo už paspaudimus” marketingo ir skirti didesnę dalį savo biudžeto aktualiomis valandomis ir mažesnę neaktualiomis. Jei Jūsų verslas nedirba tam tikromis dienomis, galite atitinkamai priderinti savo kampaniją, kad nepritrauktumėte potencialių pirkimų, kurių negalėsite įgyvendinti.