Loading...

Skelbkite apie savo prekinį ženklą ir įgyvendinkite savo strategiją. Mes teikiame kūrybines kryptis reklamai, žiniasklaidai, marketingui, darniai koordinuojame internetinį ir nesusijusį su internetu turinį.

Mes įgyvendiname kūrybinę kryptį Jūsų reklamos kampanijoms ir darniai koordinuojame Jūsų internetinio bei kitas reklamavimosi pastangas:

  • Įtraukite savo auditoriją kūrybinga reklama;
  • Sukurkite reklaminę kampaniją savo prekės ženklo istorijai;
  • Reklamuokite savo verslą taikydami naujoviškas idėjas.

SUKONSTRUOKITE TOBULĄ REKLAMINĖS KAMPANIJOS STRATEGIJĄ

Mes teikiame kūrybines kampanijas, kurios skiriasi nuo konvencinių marketingo taktikų ir efektyviai įtraukią Jūsų tikslinę auditoriją. Mes užtikriname, kad Jūsų verslas taptų matomas tiek internetiniuose, tiek realiuose marketingo kanaluose, bet nekeliame per daug komplikuotų verslo tikslų.

Reklaminių kampanijų pritaikymas jūsų tikslinei auditorijai

Vidutinis žmogus kasdien puolamas 5000 reklaminių pranešimų, tad bendros reklaminės strategijos kūrimas ir tikėjimasis, kad pranešimas pasieks tinkamą auditoriją nebus sėkmingas.

Jūsų pirkėjų ratas turi būti išanalizuotas iki specifinių asmenybių, kad sužinotume kaip ir kur Jie sąveikauja su Jūsų verslu individualiame lygyje. Auditorija bus paveikesnė Jūsų verslui bei siūlomiems produktams ar paslaugoms tuomet, kai Jūsų reklaminės kampanijos turinys susitelks ties pirkėjų įtraukimu ir jų vilčių pateisinimu.

Alternatyvių strategijų, derančių su jūsų verslo tikslais, įgyvendinimas

Siekiant turėti efektyvią reklaminę kampaniją, Jūsų verslas turi pateikti novatoriškas idėjas, vedančias prie unikalaus, pirkėjui patrauklaus turinio. Surinktų duomenų panaudojimas ateities verslo srities tendencijų numatymui padės sukurti Jūsų auditorijai aktualesnes strategijas. Taikant naujus, įtikinančius kanalus įtraukti Jūsų tikslinei auditorijai svarbu iš akiračio nepamesti kampanijos tikslų. Jūs negalite sau leisti bijoti būti išskirtiniais ir unikaliais savo kampanijos strategija, bet pritraukę savo pirkėjus turite užtikrintai juos vesti link išmatuojamų rezultatų, tokių kaip užsiregistravimas gauti elektroninius laiškus, nemokamą bandomąją versiją ar pirkimas.

Nuoseklus Jūsų internetinio ir ne internetinio marketingo pastangų koordinavimas

Siekdami įgyvendinti kampaniją su teigiamais rezultatai, turite pasinaudoti tiek internetiniu, tiek ne internetiniu marketingu. Nors Jūs ir galite internetinį ir ne internetinį marketingą matyti kaip atskirus dalykus, pirkėjai abu suvoks kaip to paties prekės ženklo dalį. Sukurdami vieną kampaniją apjungiančią visas Jūsų marketingo pastangas Jūs didinate savo matomumą tiksliniams pirkėjams, teikiate jiems daugiau galimybių susidurti su Jūsų prekės ženklu. Leisdami savo reklaminėje kampanijoje internetiniams ir ne internetiniams kanalams papildyti vienas kitą turite užtikrinti, kad Jūsų dvigubos marketingo pastangos nesutampa ir nekartoja tos pačios žinutės. Vietoj to, jūs norite, kad kiekvienas kanalas pridėtų naują sluoksnį bendroje marketingo strategijoje ir vestų tikslinę auditoriją link konversijų atlikimo.

Reklaminės kampanijos vykdymas visuose marketingo kanaluose

Jūsų tikslinė auditorija su Jūsų verslu susiduria ne viename skaitmeninio marketingo kanale. Jūsų idealūs pirkėjai randasi skirtinguose konversijų piltuvo taškuose, o tai lemia kur jie susiduria su Jūsų verslu. Konstruojant reklaminės kampanijos strategiją tik vienoje platformoje ignoruojate kitus potencialius pirkėjus, kurie aktyvūs kitose internetinėse erdvėse. Galite pasiekti didesnę dalį savo tikslinės auditorijos skirtinguose piltuvo taškuose, jei paliekate ryškų pėdsaką su reklamine kampanija, kuri plinta po įvairius internetinio marketingo kanalus.