Loading...

Patobulinkite savo elektroninių laiškų gavėjų parinkimą, padidinkite atsakų dažnį siųsdami masinius elektroninius laiškus ir sumažinkite pranešimus apie brukalą, pritaikydami mūsų patvirtintas elektroninių laiškų marketingo paslaugas.

šnaudokite visą savo prenumeratorių sąrašo potencialą taikydami optimizuotą elektroninių laiškų marketingo strategiją:

  • Mūsų laiškų temos turi didesnį laiškų peržvelgimo dažnį;
  • Mūsų naujienlaiškių dizainas padidina paspaudimų dažn;
  • Mes suporuojame stiprius antrinius puslapius su efektyviais elektroniniais laiškais, siekdami padidinti bendrus konversijų dažnius.

MŪSŲ ELEKTRONINIŲ LAIŠKŲ MARKETINGO METODOLOGIJA PADIDINS JŪSŲ KONVERSIJAS

Laikydami elektroninių laiškų marketingą įtraukiančiu dialogu tarp savęs ir savo laiškų gavėjų, galite panaudoti elektroninius laiškus, kad pasiektumėte savo tikslus ir padidintumėte savo internetinio marketingo konversijas.

1-oji fazė. Tyrinėjimas

Auditorijos tyrimai ir duomenų rinkimas

Svarbu žinoti daugiau apie Jūsų elektroninių laiškų gavėjus, kad galėtumėme prisitaikyti prie Jų požiūrio, kultūros ir lūkesčių.

Stenkitės surinkti kuo daugiau informacijos apie savo auditoriją jiems pildant elektroninių laiškų prenumeratos formas. Keletas reikiamos informacijos pavyzdžių yra užimamos pareigos, įmonės pavadinimas ir vieta. Klauskite tik tokios informacijos, kurią panaudosite išskirdami savo elektroninių laiškų kampanijos segmentus, nes klausiant per daug informacijos galite netekti potencialių prenumeratorių.

2-oji fazė. Strategija

Analizuojame tikslus

Dauguma elektroninių laiškų gavėjų praleidžia ne daugiau nei keletą sekundžių juos peržvelgdami.

Nesvarbu, teikiate informaciją ar stengiatės parduoti produktą, būtina laišką sutelkti į vieną tikslą, kuriuo patrauksite gavėjo dėmesį ir nukreipsite jį link norimo veiksmo. Per daug skirtingo ir nesusijusio turinio dalių gali nukreipti vartotojus nuo elektroninio laiško originalaus tikslo.

 

3-oji fazė. Laiškų dizainas

Elektroninių laiškų dizainas

Mes projektuojame ir struktūruojame Jūsų elektroninius laiškus siekdami Jūsų tikslų ir galvodami apie auditoriją. Apgalvotai panaudodami stiprius konversijų skatinimo ir juos papildančius vaizdus, mes pajėgiame optimizuoti paspaudimo dažnius.

Elektroninio laiško tikslas yra įtikinti skaitytoją paspausti nuorodą ir pritraukti lankytojų į Jūsų tinklapį. Kai jie patenka ten, svarbu įgyvendinti prenumeratorių lūkesčius ir užbaigti konversiją naudojant antrinį puslapį, atspindintį elektroninio laiško elementus. Taip kampanijos visuma sukuria nuoseklų vartotojo patyrimą.

4-oji fazė. Optimizavimas

Optimizavimas

Niekam nepatinka gauti elektroninio laiško, kuris neatsižvelgia į jų specifinius norus ir poreikius. Mes, naudodami segmentus, analizę ir informaciją apie ankstesnį vartotojo aktyvumą, siunčiame aktualias žinutes gavėjams, kurie jų laukia.

Visos mūsų elektroninių laiškų kampanijos naudojasi A/B testavimo parinktimis, kad išmatuotume bei optimizuotume Jūsų vartotojų paspaudimo ir laiško atidarymo dažnius. Tai padeda užtikrinti, kad Jūsų naujienlaiškiai  būtų sukurti pagal geriausias elektroninių laiškų praktikas ir atspindėtų specifinį prekės ženklui turinį bei būtų puikiai pritaikyti Jūsų pirkėjams.

5-oji fazė. Analizė ir pranešimai

Analizė ir pranešimai

Siekdami užtikrinti, kad didžiausias įmanomas procentas Jūsų prenumeratorių atidarys Jūsų laiškus ir spustels nuorodas, mes rasime optimalų laiką ir dažnį susisiekti su Jūsų pirkėjais ir pasiekti rezultatų.

Siekiant užtikrinti, kad Jūsų elektroninių laiškų marketingo kampanijos pasiektų geriausius įmanomus konversijų rezultatus, reikalingas išplėstinis lankytojų sekimas ir rezultatų įvertinimas. Mes užtikriname, kad būtų sekami ir matuojami tokie duomenys kaip atidarymo bei paspaudimų dažniai. Mes taip pat vertiname, kiek procentų Jūsų lankytojų srauto iš tikro ką nors perka, kad pamatytumėte, kiek elektroninių laiškų marketingas padeda Jūsų verslui augti.