Loading...

Mes lankytojų srautą paverčiame pirkėjais ir padedame Jūsų elektroninės komercijos tinklapiui tapti Jūsų pačiu efektyviausiu prekybos įrankiu.

ELEKTRONINĖS PREKYBOS TINKLAPIŲ DIZAINAS

Pakelkite savo pirkėjų kartelę su jų lūkesčius lenkiančia internetine patirtimi ir padidinkite savo investicijų pelningumo rodiklį.

 

ELEKTRONINĖS PREKYBOS TINKLAPIŲ PROJEKTAI

Mūsų dizainai skirti vartotojams perteikti aiškias žinutes ir stiprų norą įsigyti prekes būtent pas Jus, stumiantį juos įvykdyti veiksmą. Vartotojų sąsajos suprojektuotos intuityviam vartojimui, puslapiai užsikrauna greitai, o pirkimas vyksta paprastai.

 

ESMINIAI ELEKTRONINĖS PREKYBOS TINKLAPIO BRUOŽAI

Siūlomi puslapiai

Suteikite vartotojams lankstumo ieškant produktų, kuriais yra susidomėję. Jei paieškos laukelyje matomi siūlomi pasirinkimai, tuomet pirkėjai bus nukreipiami į specifinius produktus ar kategorijas, o tai Jums padės parduoti daugiau. Nepamirškite išryškinti tam tikrų pasiūlymų skirtų sezoninėms šventėms, kas gali nukreipti lankytojų srautą į specifines tinklapio dalis.

Susiję produktai

Rodydami vartotojams susijusius produktus, kurie papildo jų apžiūrinėjamus ar yra panašūs į juos - galite ženkliai padidinti gaunamą pelną. Naudodami šią ypatybę galite paskatinti vartotojus praleisti daugiau laiko tinklapyje ir išleisti daugiau pinigų. Rodykite vartotojams produktus, kurie panašūs į juos dominančius, o ne atsitiktinį tinklapio produktų asortimentą. Taip pat „dalinimosi“ socialiniuose tinkluose funkcijos įvedimas Jūsų produkto puslapyje skatins pirkėjus parodyti Jūsų produktus draugams ir kolegoms, kas yra puikus būdas pirmą kartą pristatyti aktualius produktus auditorijai. Nors vartotojai visuomet gali pasidalinti prekėmis patys, „dalinimosi“ mygtukas ženkliai padidina tikimybę, kad kažkas pasidalins produktu su savo socialiniu tinklu.

Produktų filtravimas

Leidimas vartotojams, filtruojant kategorijų puslapius pagal kainas, populiarumą ir kt., individualiai prisitaikyti savo elektroninės prekybos patirtį Jūsų tinklapyje yra būtinas įrankis tinklapiui. Pirkėjams nepatinka naršyti nesibaigiančiuose produktų puslapiuose, tad pasirinkimas „rodyti viską“ taip pat yra geras ir palengvinantis naršymą variantas. Pirkėjams, kategorijos puslapyje susidomėjusiems tam tikra preke, naudingas greitos peržiūros pasirinkimas, leidžiantis apsispręsti, ar šis produktas pirkėjus tenkina nepaspaudus jokių papildomų mygtukų.

Produkto aprašymas

Labai svarbu pateikti visą produktų informaciją, įskaitant ir smulkias detales apie kiekvieną produktą, švariai ir glaustai. Pirkėjai, neradę visos ieškomos informacijos, gali pasijausti neužtikrintai ir neįvykdyti pirkimo. Kai laikinai nebeturite produktų, jų dydžių ar spalvų, leiskite pirkėjams užsisakyti pranešimą, apie tai, kada prekė vėl bus siūloma. Šitaip lieka mažesnė tikimybė, kad pirkėjai prekės ieškos pas konkurentą. Tai taip pat parodo, jog Jums rūpi pirkėjų poreikiai.

Dinamiškas pirkinių krepšelis

Užtikrinkite, kad pirkėjui pridėjus prekę į jo pirkinių krepšelį, vis pilnėjantis krepšelis matomas mažame langelyje puslapyje. Šitaip vartotojo patirtis išlieka sklandi ir pirkėjas užtikrinamas, kad jo pasirinkimai išsaugoti. Kartais lankytojai į krepšelį įsideda keletą prekių neketindami užbaigti pirkimo proceso. Neverskite pirkėjo rinktis ištrinti produktą ar jį pirkti. Vietoj to leiskite pirkėjui išsaugoti krepšelio turinį ateičiai.

Apsipirkimo pasirinkimai

Kiekvienam sėkmingam elektroninės prekybos puslapiui būtina išvengti vienodo ar fiksuoto prekių pristatymo mokesčio naudojimo. Skirtingi pirkėjai turės skirtingus prekių pristatymo poreikius – kai kurie nori produktą gauti kuo greičiau, tuo tarpu kitiems patinka mokėti mažiau ir gauti prekes lėčiau. Kadangi pirkimo procesas reikalauja didelių laiko investicijų ir pastangų, leiskite pirkėjams apskaičiuoti prekių pristatymo kainas iš prekių krepšelio, dar prieš pereinant prie pirkimo proceso.

Apmokėjimo patvirtinimas

Paskutinio „apmokėjimo“ mygtuko paspaudimas daugeliui pirkėjų gali būti labai stresinis momentas. Apraminkite juos ne tik parodydami apmokėjimo patvirtinimo puslapį, bet ir išsiųsdami elektroninį laišką su apmokėjimo kvitu. Leiskite savo pirkėjams sekti savo prekės pristatymo procesą, kad paskutiniame pirkimo žingsnyje jie liktų ramūs.

 

KAIP SUKURTI SĖKMINGĄ ELEKTRONINĖS PREKYBOS TINKLAPĮ

Kiekvienam puslapiui kelkite aiškius tikslus

Kiekvienas puslapis Jūsų tinklapyje turi turėti apibrėžtą paskirtį. Pavyzdžiui, Jūsų pradinis puslapis turėtų suvilioti vartotojos peržvelgti Jūsų kategorijas arba, dar geriau, keliauti tiesiai į produkto puslapį. Ten Jūsų produkto puslapis turėtų išsklaidyti visas likusias vartotojų abejones ir įtikti juos pirkti. Jūsų prekių krepšelio puslapis turėtų supaprastinti apsipirkimo procesą ir turėti tokią ypatybę, kaip elektroninių laiškų, patvirtinančių sėkmingą pirkimą, siuntimą. Turėkite tai omenyje planuodami savo elektroninės prekybos puslapių įvairovę.

Pateikite informaciją apie kontaktus

Raskite būdų, leidžiančių Jūsų pirkėjams lengvai susisiekti su Jumis tiesiogiai. Galite prarasti pirkėją, jei Jūsų kontaktinė informacija nėra aiškiai matoma ir jam tenka jos ieškoti visame tinklapyje. Be to, kad įvardinate savo adresą ir telefono numerį, galite sukurti DUK skiltį, vartotojams teikti apžvalgas ir komentarus, taip pat galite skelbti vartotojų atsiliepimus apie pasitenkinimą Jūsų produktais.

Skatinkite ištikimybę prekės ženklui

Ieškokite kuo daugiau galimybių pritraukti vartotojus atgal į Jūsų puslapį. Dauguma žmonių internete apsipirkinėja aplankydami keletą skirtingų tinklapių ir ieškodami juose konkretaus produkto. Idealiai, kuo daugiau kartų vartotojas aplanko Jūsų puslapį, tuo didesnė tikimybė, kad įvykdys pirkimą. Puikus būdas pritraukti vartotojus atgal į Jūsų puslapį yra savalaikių elektroninių laiškų, pristatančių naujus produktus ar pranešančių apie sezoninius išpardavimus, siuntimas. Jei populiarios prekės laikinai neturite prekyboje, galite paklausti vartotojo elektroninio pašto adreso ir pranešti jam, kai vėl turėsite prekę. Šitaip elgdamiesi ne tik patenkinate vartotojų poreikius, bet ir parodote, jog rūpinatės jų patyrimu, ne tik prekyba. Beje, Jums lieka vartotojų adresai, kuriuos galėsite naudoti ateities kampanijoms.

Neįkyrus pirkimo procesas

Sukurkite pirkimo procesą, kurį vartotojai galėtų praeiti be didesnių pastangų. Tyrimais įrodyta, kad kuo painesnis ir įkyresnis yra Jūsų internetinio pirkimo aptarnavimo puslapis, tuo labiau tikėtina, kad pirkėjas, kuris ketino kažką pirkti, tiesiog paliks tinklapį. Užtikrindami paprastą apsipirkimo procesą taip pat stenkitės pirkėjams aiškiai nurodyti visus papildomus mokesčius, tokius kaip didelius prekių pristatymo tarifus, kurie gali trukdyti potencialiam pirkimui. Galiausiai, savo tinklapyje su pasididžiavimu demonstruokite tokius pasitikėjimo simbolius, kaip PayPal ar mokejimai.lt ženklus, kad užtikrintumėte nerimaujančius dėl internetinio pirkimo vartotojus, jog Jūsų pirkimo puslapis yra saugus.

Būkite aktyvūs visą laiką

Tinklapis yra naudingas elektroninės prekybos įrankis tik tuomet, jei jis tinkamai funkcionuoja. Įsitikinkite, kad Jūsų tinklapio talpinimo (hosting) planas yra patikimas ir kad jis pajėgus patenkinti numatomus Jūsų tinklapio ateities poreikius. Jūsų tinklapio talpinimo planas turėtų augti kartu su Jūsų verslu ir didėjančiais užsakymais. Jei Jūsų planas atsilieka, užlaiko prekių išsiuntimą ar riboja kai kuriuos potencialius pardavimus, Jums reikia nedelsiant rinktis geresnį planą. Taupant tinklapio talpinimo planui tapsite nepajėgūs susitvarkyti su užsakymų kiekiu, pabloginsite savo reputaciją ir neteksite dalies pelno.

 

EFEKTYVAUS ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS TINKLAPIO KŪRIMAS

Patogiam vartojimui skirti elementai

Užtikrinkite, kad tinklapio dizainas nebūtų chaotiškas. Aiškiai parodykite vartotojams, kurioje tinklapio struktūros vietoje randasi Jūsų informacija su tokiomis ypatybėmis, kaip tinklapio medžio navigacija ir žemyn išsiskleidžiančiu meniu. Taip pat, pridėkite tokius elementus kaip pastoviai matomas prekių krepšelis, kad vartotojas aiškiai žinotų, ką turi krepšelyje ir kiek tai kainuoja.

Neleiskite savo tinklapiui užgožti vartotojų vengdami talpinti per daug informacijos nedidelėje erdvėje. Pavyzdžiui, produktų puslapyje produkto nuotrauka, pavadinimas, apibūdinimas, prieinamumas, kaina ir panašūs produktai yra pagrindiniai jums reikalingi elementai. Papildomų elementų pridėjimas tik išblaškys vartotojų dėmesį.

Padarykite savo prekės ženklą atpažįstamu

Palaikykite pastovų savo prekės ženklo įvaizdį tinklapyje ir neleiskite vartotojams suklysti nustatant, kas Jūs esate. Tai padaryti padeda tinklapio spalvos, išplanavimas, bendros stiliaus gairės. Pavyzdžiui, jei naudojate didelę spalvų įvairovę tam pačiam pirkimo mygtukui, tai gali lemti pardavimų sumažėjimą vien dėl pirkėjų jaučiamo neužtikrintumo, lemiamo Jūsų dizaino.

                      Jei nesate užtikrinti kur pradėti, saugus būdas pradžiai yra peržvelgti didžiuosius elektroninės prekybos puslapius ir pasiskolinti jiems bendras technikas. Taip yra dėl to, jog didieji tinklapiai nuolat testuoja savo dizainą ir šitaip išsiaiškina, kas lemia geriausius rezultatus. Kai kurios jų technikos gali būti pasiskolintos, tačiau jas reikia sujungti su Jūsų unikaliais dizaino elementais, verslo ikonografija ir įvaizdžio standartais.

Stiprus atgalinio ryšio skatinimas

Kiekvienas puslapis, kuriame iš vartotojo prašoma tam tikro veiksmo, turėtų turėti stiprų atgalinį ryšį, kuris nurodo vartotojui žengti sekantį žingsnį siekiant tikslo puslapyje. Geras atgalinis ryšys gali būti „pridėti į krepšelį“, „pirkti“ ar, svarbiausia, „apmokėti“. Svarbu neturėti daugiau nei vieno pirminio atgalinio ryšio skatintojo viename puslapyje. Antrinis atgalinio ryšys skatinimas yra naudingas kaip antras pasirinkimas vartotojams, kurie nėra apsisprendę įvykdyti pirminį tikslą. Tačiau jis turėtų būti patalpintas tokioje vietoje, kur būtų naudojamas, tačiau nenukreiptų dėmesio nuo pagrindinio puslapio tikslo. Pavyzdžiui, vartotojai gali būti pasiruošę parsisiųsti Jūsų programinės įrangos bandomąją versiją, tačiau nepasiruošę pirkti pačios programos. Vietoj to, kad prarastumėte lankytojus, sulaikykite juos savo tinklapyje dar kelioms minutėms pasiūlydami antrinius pasirinkimus.

 

PELNINGOS ELEKTRONINĖS PARDUOTUVĖS NEMATOMA PUSĖ

Duomenų kontrolė

Gebėjimas kontroliuoti savo metaduomenis yra būtinas siekiant užsitarnauti gerą reitingą įvairiems aktualiems raktiniams žodžiams paieškos sistemose. Jūs turėtumėte galėti individualizuoti kiekvieno puslapio antraštės etiketę, taip pat lengvai sukurti taisykles puslapių tipams, kas padeda kurti antraščių etiketes. Sitemap‘o .xml failas informuoja paieškos sistemas apie visus Jūsų tinklapio puslapius ir užtikrina, kad šie puslapiai būtų peržiūrėti. Tačiau Jums būtų didelis darbas rašyti kiekvieno puslapio pavadinimą kiekvienam tinklapio produktui, ypač jei turite tūkstančius produktų. Tačiau taisyklių sukūrimas kiekvienam produktui padės Jums vienu žingsniu optimizuoti didelį produktų skaičių. Jūsų turinio valdymo sistema turėtų leisti jums patalpinti robots.txt failą ir, esant poreikiui, suteikti galimybes lengvai jį koreguoti.

Tinklapio kodo papildymas ir koregavimas

Jei turite tinklapį, kuriame pastoviai talpinamas naujas turinys, Jums reikia turėti galimybę lengvai pridėti būtiną kodą naujiems puslapiams. Tai įtraukia Google Analytics sekimo kodą, tinklapių optimizavimo programinės įrangos kodą ar bet kurį kitą trečiosios šalies javascript kodą, kuris turi būti įtrauktas kiekviename tinklapio puslapyje. Paruošę tai iš anksto sutaupysite laiko ir neturėsite kaskart kreiptis į tinklapių kūrėjus. Tai ypač naudinga, kai tam, kad dabartinis kodas teiktų Jūsų verslui deramą funkcionalumą, tereikia nežymių modifikacijų.

Tinklapio valdymas

Kaip tinklapio savininkas, turėtumėte turėti galimybę peržvelgti visą su tinklapio funkcionavimu susijusią informaciją. Jūsų tinklapio valdymo skydas turėtų būti pritaikomas teikti informaciją apie pasiūloje esančias prekes, informacijos prašymus, pardavimų rodiklius ir elektroninės prekybos rodiklius. Turėdami svarbios informacijos apie kiekvieną tinklapyje įvykdytą pardavimą, pristatymo užsakymą bei duomenis apie pirkėjus, galite sistemingai atnaujinti produktų spalvas, dydžius ir apibūdinimus. Ši informacija padeda nuspręsti, kurias kategorijas ar subkategorijas demonstruoti pirmajame tinklapio puslapyje, taip pat ji leidžia keisti navigacijos pasirinkimus pirkėjams, atsižvelgiant į pirkimo dėsningumus.